PDA

View Full Version : Dragons08 and ReaganRattler07 for President!



Pages : 1 [2]

TexasRed6x
06-26-2006, 12:04 AM
and myspace, and itunes, and msn messneger, and azlyrics.com, and about to be yahoo mail...and the obvious one, macking on chicks!
Your one busy dude. :)

dragons08
06-26-2006, 12:07 AM
Your one busy dude. :)
yep, its a wonder i sleep till 2-230

yankee
06-26-2006, 12:08 AM
Your one busy dude. :)
its lies! all lies! dont listen to him! ignore his propaganda! girls, why, he's talking to a couple guys right now in a chat room! :p LIES, I TELL YOU, LIES!

TexasRed6x
06-26-2006, 12:12 AM
its lies! all lies! dont listen to him! ignore his propaganda! girls, why, he's talking to a couple guys right now in a chat room! :p LIES, I TELL YOU, LIES!
Are you being sarcastic or telling the truth?

Reaganrattler07
06-26-2006, 12:12 AM
Are you being sarcastic or telling the truth?

I'd put my money on the truth...

yankee
06-26-2006, 12:13 AM
Are you being sarcastic or telling the truth?
d08's a jokester. ya better watch your back...

yankee
06-26-2006, 12:14 AM
I'd put my money on the truth...
you just won 1 million dollars!

TexasRed6x
06-26-2006, 12:15 AM
you just won 1 million dollars!
Where's mine? I asked the question? :D

yankee
06-26-2006, 12:16 AM
Where's mine? I asked the question? :D
but he answered it...

TexasRed6x
06-26-2006, 12:16 AM
but he answered it...
Dang!!! :mad:

Reaganrattler07
06-26-2006, 12:17 AM
but he answered it...

lmao!

dragons08
06-26-2006, 12:22 AM
its lies! all lies! dont listen to him! ignore his propaganda! girls, why, he's talking to a couple guys right now in a chat room! :p LIES, I TELL YOU, LIES!
lets see, a chatroom, with you, reagan, and our newest poster Pokey!!

dragons08
06-26-2006, 12:23 AM
Where's mine? I asked the question? :D
i woudlnt use that reasoning, ever again if your trying to win something for answering questions....

TexasRed6x
06-26-2006, 12:25 AM
i woudlnt use that reasoning, ever again if your trying to win something for answering questions....
Sorry dude. :o

yankee
06-26-2006, 12:26 AM
Sorry dude. :o
simple sarcasm

dragons08
06-26-2006, 12:28 AM
simple sarcasm
dang your good, is my sarcasm that hard to figure out?

yankee
06-26-2006, 12:29 AM
dang your good, is my sarcasm that hard to figure out?
nah. remember im fluent? maybe for some people its hard, i just dont know...

TexasRed6x
06-26-2006, 01:01 AM
simple sarcasm
DAMN!! You guys are hard to figure out when it comes to sarcasm.

dragons08
06-26-2006, 01:02 AM
DAMN!! You guys are hard to figure out when it comes to sarcasm.
not really, its pretty easy to tell when yankee is speaking sarcasm

yankee
06-26-2006, 01:03 AM
DAMN!! You guys are hard to figure out when it comes to sarcasm.
nooooooooooooot really. you ask yourself this question. is that a realistic answer or is that just stupid crap.

yankee
06-26-2006, 01:04 AM
not really, its pretty easy to tell when yankee is speaking sarcasm
thats what happens when your fluent. quite easy to tell. i could mask it if i wanted to, but i try to make it easy on you guys.

TexasRed6x
06-26-2006, 01:05 AM
not really, its pretty easy to tell when yankee is speaking sarcasm
Its not easy for me!!

yankee
06-26-2006, 01:06 AM
Its not easy for me!!
i hear theres a program out there that lets you be able to understand and speak sarcasm. i didnt need it being from new york and all. its like 6.95 for the cd.

TexasRed6x
06-26-2006, 01:07 AM
i hear theres a program out there that lets you be able to understand and speak sarcasm. i didnt need it being from new york and all. its like 6.95 for the cd.
Crapp!!! I need to understand it instead of looking stupid.

dragons08
06-26-2006, 01:08 AM
i hear theres a program out there that lets you be able to understand and speak sarcasm. i didnt need it being from new york and all. its like 6.95 for the cd.
its called "Are you a ******* or not?"

yankee
06-26-2006, 01:09 AM
its called "Are you a ******* or not?"
LMFAO!!!! oh man, this is too good. :p :D

yankee
06-26-2006, 01:10 AM
Crapp!!! I need to understand it instead of looking stupid.
you want the website address? ill see if i can get it for you if you want it.

dragons08
06-26-2006, 01:11 AM
you want the website address? ill see if i can get it for you if you want it.
it'll be the coolest thing since sliced bread

TexasRed6x
06-26-2006, 01:26 AM
it'll be the coolest thing since sliced bread
Yes it would.

LUFPAN
06-26-2006, 02:20 PM
well, we did "steal" it and give it too the senior citizens!:p

On behalf of senior citizens everywhere..thank you. You are now the official bikini inspector for all the Hawaiian islands...congratulations.

TexasRed6x
06-26-2006, 02:26 PM
On behalf of senior citizens everywhere..thank you. You are now the official bikini inspector for all the Hawaiian islands...congratulations.
D08 is going to like that job. Too bad that it isn't his real job.

Miss Kitty
06-26-2006, 02:37 PM
On behalf of senior citizens everywhere..thank you. You are now the official bikini inspector for all the Hawaiian islands...congratulations.


Wait, hold on....we may need to discuss this. :D

LUFPAN
06-26-2006, 02:40 PM
Wait, hold on....we may need to discuss this. :D

Amazing that at my young age I could already be considered a senior citizen;) Now BubbaCoach...thats a different story.

Miss Kitty
06-26-2006, 02:50 PM
Amazing that at my young age I could already be considered a senior citizen;) Now BubbaCoach...thats a different story.


Well D08 has really been pushing it on that issue. LOL :D

dragons08
06-26-2006, 07:50 PM
On behalf of senior citizens everywhere..thank you. You are now the official bikini inspector for all the Hawaiian islands...congratulations.
thank you!! dude, thats what were here for, help eachother out

dragons08
06-26-2006, 07:51 PM
Wait, hold on....we may need to discuss this. :D
hinting your a senior citizen as well?

GoOwls
06-26-2006, 07:58 PM
The thread that wouldn't die.................

DIE, THREAD.......DIE.......PLEASE.........:D :D

CoppellCowboy57
06-26-2006, 11:06 PM
This one might be worthy of the all might "CLASSIC THREADS"

TexasRed6x
06-26-2006, 11:09 PM
This one might be worthy of the all might "CLASSIC THREADS"
Yup this thred might as well be considered a classic.

dragons08
06-26-2006, 11:09 PM
This one might be worthy of the all might "CLASSIC THREADS"
since reagan and i have the backing of the marine core:cool:

LUFPAN
06-27-2006, 08:05 AM
Yup this thred might as well be considered a classic.

Certainly could be considered a classic but will anyone stop and take the time to read 15 pages of this stuff?

KT2000
06-27-2006, 08:43 AM
Only if I move it now LUFPAN.... :)