PDA

View Full Version : it's show time!!!!



MOJO96
11-21-2008, 03:44 PM
Good luck to all Texas high school football teams this weekend!!!
*unless your playing Odessa Permian or Odessa High, then my only advice to you is, bring your crying towl, and a coffin!!!!! your gonna need it!!

safe travel to all making the trips to your games. hope everyone returns safely and get ready for round 3!! *ding!*ding!*ding!*

cane19
11-21-2008, 03:56 PM
I am just leaving work to get ready for the Hightower v North Shore game. This is the best ticket in the state this weekend. Wish y'all were there to help cheer on the Canes to victory.

wingtidiot
11-21-2008, 03:56 PM
Good luck to all Texas high school football teams this weekend!!!
*unless your playing Odessa Permian or Odessa High, then my only advice to you is, bring your crying towl, and a coffin!!!!! your gonna need it!!

safe travel to all making the trips to your games. hope everyone returns safely and get ready for round 3!! *ding!*ding!*ding!*


I am a Burleson fan and to be honest with you, I doubt Burleson will be doing much crying after the game. They have already exceeded their expectations this year and they are just happy to be playing Permian this year. I wish you guys the best of luck in the remaining playoff games.

Wypirates03
11-21-2008, 03:57 PM
I am just leaving work to get ready for the Hightower v North Shore game. This is the best ticket in the state this weekend. Wish y'all were there to help cheer on the Canes to victory.

You're joking... right?

EPFootball
11-21-2008, 04:00 PM
Lets go Montwood bring the Wood ..... Good luck Rams

MOJO96
11-21-2008, 04:00 PM
I am a Burleson fan and to be honest with you, I doubt Burleson will be doing much crying after the game. They have already exceeded their expectations this year and they are just happy to be playing Permian this year. I wish you guys the best of luck in the remaining playoff games.


well, its a start to building a great program!!!
best of luck to yall too!! and thanks!!!

PirateParent2011
11-21-2008, 04:05 PM
You're joking... right?

Our fellow Texans will change their minds about "best ticket in the state this weekend" once they feel the 10.0 quake tomorrow coming from the epicenter in Irving! :Music It's time to rock TS!

TheDarkSide15
11-21-2008, 04:07 PM
Our fellow Texans will change their minds about "best ticket in the state this weekend" once they feel the 10.0 quake tomorrow coming from the epicenter in Irving! :Music It's time to rock TS!

so... no games at TS next week?

MOJO96
11-21-2008, 04:08 PM
so... no games at TS next week?

i'm gonna be there friday the 28th @ 4 p.m.!!!!

TheDarkSide15
11-21-2008, 04:10 PM
i'm gonna be there friday the 28th @ 4 p.m.!!!!

he said there was going to be a 10.0 earthquake... I figure that would shut down the city for a while

MOJO96
11-21-2008, 04:11 PM
he said there was going to be a 10.0 earthquake... I figure that would shut down the city for a while


the only thing that is going to shut down ts, is all the mojo faithful piling into the stadium, and the traffic on loop 12!! hahahaha!!

PirateParent2011
11-21-2008, 04:19 PM
he said there was going to be a 10.0 earthquake... I figure that would shut down the city for a while

OK, so maybe not a 10.0 quake...but I promise...TS will be jumping!

Rockets8805
11-21-2008, 04:21 PM
Man, good luck to y'alls teams. I was gonna head up to SM and check out the 4a game of Lake Travis and Steele, but got a touch of the flu a couple days ago...:mad:

EPFootball
11-21-2008, 04:22 PM
If Montwood wins tonight will they play the winner of SLC / CHill next in Texas Stadium or a neutral site ?

MOJO96
11-21-2008, 04:27 PM
If Montwood wins tonight will they play the winner of SLC / CHill next in Texas Stadium or a neutral site ?
in juarez, mexico!!
la playa!!

EPFootball
11-21-2008, 04:31 PM
LMAO LOL .....:p


in juarez, mexico!!
la playa!!

TheDarkSide15
11-21-2008, 04:34 PM
in juarez, mexico!!
la playa!!

futbol.

what was it someone said last week...

they (El Paso) must must have kicked 5 60 yards field goals or something like that...

mojoman21
11-21-2008, 04:37 PM
better have bullet proof suits playing in juarez.

abileneeagles311
11-21-2008, 04:50 PM
Good luck permian!!!!!!!

TheScout
11-21-2008, 05:01 PM
he said there was going to be a 10.0 earthquake... I figure that would shut down the city for a while
:notworthy Dude you crack me up:D

MOJO96
11-21-2008, 05:44 PM
Good luck permian!!!!!!!


thanks abileneeagle!!!
sorry to see yall bow out so soon!!
i hope that your QB gets better, and can come back again after that injury

goodessa
11-21-2008, 06:24 PM
I am just leaving work to get ready for the Hightower v North Shore game. This is the best ticket in the state this weekend. Wish y'all were there to help cheer on the Canes to victory.
is there a link to the game

goodessa
11-21-2008, 06:55 PM
is that kirk kizer on the montwood webcast

thatboycommin
11-21-2008, 06:56 PM
Lets goo woodlands!

MOJO96
11-21-2008, 08:08 PM
is there a link to the game

there is 97gold.com, but never works!!

MOJO96
11-21-2008, 10:08 PM
FINAL
ODESSA PERMAIN -56
BURLESON -21:notworthy:notworthy:notworthy:notworthy